۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۲

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۴ هزار شغل جدید در استان سمنان ایجاد شد

۴ هزار شغل جدید در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری با پرداخت تسهیلات بانکی رونق تولید، چهار هزار اشتغال جدید نیز در کنار حفظ اشتغال سابق، در استان ایجاد شده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ کارگروه رونق تولید استان سمنان مانند سال‌های گذشته، ارائه تسهیلات رونق تولید را به واحدهای تولیدی در دستور کار قرار داد،، تاکید کرد: اولویت ما برای ارائه این تسهیلات حفظ وضعیت موجود در بخش‌های تولیدی و سپس ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری جدید بود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ خوشبختانه با تلاش اعضای ستاد رونق تولید استان سمنان، رکورد پرداخت تسهیلات بانکی هم در بخش سرمایه در گردشگر و هم سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی شکسته شد و توانستیم بالاترین میزان تسهیلات را شاهد باشیم.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ پرونده واحدهای تولیدی در ستاد رونق تولید استان بررسی و از این بین، ۸۲۰ پرونده برای ارائه تسهیلات مصوب شد، تاکید کرد: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی رونق تولید در استان سمنان به واحدهای تولیدی شامل کشاورزی و صنعتی پرداخت شد.

تشنه دل با بیان اینکه نتیجه این ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی کشاورزی و صنعتی حفظ اشتغال کنونی و همچنین ایجاد چهار هزار شغل جدید بود، ابراز کرد: از لحاظ اشتغال نیز توانستیم رکورد خوبی را در بین سال‌های قبل و همچنین در سراسر کشور به جای بگذاریم.

وی حفظ اشتغال و تولید کنونی و همچنین همراهی با تولید و ارتقای اشتغال جدید را اولویت‌های ستاد رونق تولید در استان سمنان دانست.

کد خبر 5447372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha